Udflugt til Mols Bjerge

Ideen med en bustur for beboerne i True opstod på et bestyrelsesmøde den 26. juni 2002. Turen, der blev afviklet den 15. september 2002 kl. 10.30-16.00, var gratis for medlemmer af True Beboerforening (15 kr. for voksne ikke medlemmer) og gratis for børn. Det var på tale, at turen skulle gå til Stenvad Mosebrugscenter eller til Elmuseet ved Tange Sø. Til sidst blev det besluttet, at turen skulle gå til Skødshoved Strand, men på grund af kraftig blæst på dagen, endte den på Agri Bavnehøj i Mols Bjerge, hvor der var mere læ for vinden. Turen foregik i en lejet bus med lokal chauffør. Beboerforeningen havde medbragt grill, og deltagerne skulle så selv medbringe kød til grillen, diverse tilbehør, service, kaffe og kage. Ud af byen oplevelse – desværre lidt for få deltagere.